Tack för den helgen

I midsommar har det varit typiskt svenskt väder: solsken varmvat med moln och spöregn.
När jag kom till Brunflo så blev jag övertalad att följa med pojkarna på bus. Jag antar att det var någon som saknade mig ;-) Så jag låg och sov i en säng medans de där babblade på. Vi vaknade klockan tre på eftermiddagen på midsommarafton. Nice timing. Sedan satt vi i Östersund resten av kvällen.

Resten av helgen var vi ganska lata. Jag hade packat från både sovrummet, köket, badrum och lite garderober, skurat alla köksluckor, nån dörr och försökt mig på att putsa fönster men det blev inte 100% fläckfritt (när det gäller fönster). Sedan var det dags att åka inlandsbana. Smått åksjuk på det. Fick sitta en halvtimme i Brunflo i regnet och skaka lite. Innan jag utan problem var hemma.

Idag väcktes jag av att någon ringde mig. Dom som vill in i lägenheten såklart. Att det alltid ska vara probleeem. Jag känner mig virrig och oengegerad och väldigt untnyttjande av min pojkvän. Han svarar med: Allt för dig, älskling. Jag vill bara få det gjort. Italien är vid helt fel tillfälle. Men det ska bli skönt endå. Kollade lite väder idag: 26-32 grader kommer det vara under vår vecka.

Efter det: Gatufesten nästa. Jag kaaaanske visar upp honom eftersom alla så gärna vill det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0