Sommarlov!

Runt 10-tiden var jag iväg till skolan i en stor, svart poncho. När jag kom utanför dörren tänkte jag "Suck, det regnar lite, men jag överlever förhoppningsvis" Några sekunder senare öste det över mig, så jag såg ut som en blöt hundvalp när jag var framme. Ett ynka omprov i historia och jag hoppas att jag blir godkänd nu. Jag hann ta mig hem och värma mig under täcket med Älskling innan det var dags att dra sig mot kusten.

Lunchtid var jag iväg. Vi tog oss så långt som till Ånge innan tåget rev ner en kabel. Poff, en blixt och lite kabbel-slår-mot-tåget och stillastående blev vi. Nästan 2 timmars prat Det lär bli buss vidare för er. och Äh, tåget går om en kvart. till vi fick åka till Sundsvall. Stackars flickor som skulle åka från Göteborg till Bulgarien, men SJ fixade flyg från Midlanda till Arlanda där dom skulle flyga vidare, dock fick dom betala taxi själva, men det var rätt ok för dom måste jag säga.

Väl hemma hade jag en pussande pudel och lax till middag. Min mamma är snäll! Jag har även tagit mig igenom första kapitlet i teoriboken! Imorgom kl 9.45 börjar det. Min första körlektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0