Måndag igen

Det här sommarlovet börjar bli soft. Jag får ju saker gjorda i alla fall... Idag var jag inte fullt så bäst på körningen men jag gör framsteg endå. Sedan träffade jag Kocher och till sist fikade jag med Amanda. Vi har riktigt roligt ihop. Vi gör alltid det bästa av situationerna. Väl hemma så lagade jag mat och diskade, sedan hjälptes vi åt att städa och rasta hunden innan mamma kommer hem.

Jag stör mig otroligt på en blåsa jag har mellan underkäken och kinden. Det gör jätteont.

Jo, jag ringde de älskade bergsbostäder idag. Larsson var för dom som ska in i juli. Riktigt taskigt. Då hoppas jag verkligen att min skylt sitter på min kommande lägenhet. Tydligen får jag inte åka till Jämtland på torsdag, det blir fredag. Min kusse kommer då. Usch vad jag blev sugen på att dricka smirre med släkten då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0