För många tankar

Att skriva ner dom kanske hjälper...

  • Italien tomorrow, 15 kg totalt i bagage. Hoppas det går. Lär ju inte kunna få med mig så mycket hem sen. Lite övrigt vad jag egentligen vill hitta på och lite nervöst inför hanteringen av sällskapet.
  • Gatufesten har jag biljett till. Vilka andra? Hur mycke fickpengar kommer gå åt?
  • Köpa förköp på yran kanske? Hur kommer jag ha råd med det?
  • Ha råd med körkortet? Hur lägga upp det?
  • Shoppa på Ikea till nya lägenheten kanske. Och när mina grejor hemifrån kommer upp.
  • Kanske ringa och säga Hej! Jag vill låna din häst i ett läsår. Och hitta en plats åt den kanske...
  • Organisera ekonomin så att drömmarna går?
  • Flytta igen sista maj?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0