&¤%#"$£{

Jag sitter här och svär. Jag har fått i uppgift av mamsen att installera trådlöst bredband. Om ingen hade pillat här innan hade det säkert gått så himla bra. Jag började få till det med nätverkskortet och anslutningen kom upp, men var/kunde inte anslutas. Så min systemutvecklare till pappa sa att jag skulle avinstallera och börja om. Ehhhhmmm, bakslag! Nu behöver jag ju en installerings-cd till det där dumma nätverkskortet. Borta! Åt skogen med hela skräpet!

Jag tror att jag skulle ha gått Media med lite B-kurser i några kärnämnen - inriktning häst. Jag tror att det skulle matcha den lilla personlighet som gömmer sig innanför mitt "söta skal".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0