De senaste dagarna

Torsdags:
Som sagt så tittade vi på studenterna och mot kvällen var jag i Östersund med kompisarna. Vi hade riktigt kul. Största delen tillbringades ute och träffade lite alla möjliga människor, bland annat träffade jag en kompis från parallellklassen i Sundsvall. Riktigt kul och oväntat.

Fredag:
Jag vaknade på en luftmadrass utan luft. Sedan blev det bussresa hem, aj min rygg! Det hade varit en sen kväll för Älskling med, så vi sov fram till fem. Hela Svenstavik var riktigt dött. Vi hälsade på en kompis och stekte ute på balkongen. Sedan gick värmen ner, så jag och Älskling satt på balkongen och åt jordgubbar och drack sommarcider för att fira 8 månader tillsammans.

Lördag:
Lite film och annat hos en kompis, riktigt varmt och skönt väder. Pojkarna åkte till Hackås en stund, men det var inte länge, dom var inte så stabila ;-) Jag var hemma och åt glass och såg One Tree Hill då dom var borta.


Idag ska jag packa och planera hemresan. Jag ska också läsa historia för att klara ett eventuellt omprov imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0