4 dagar!

Det är juni! Shit, det är juni!
I morse åkte vovven hem, innan dess låg han bredvid mig i sängen och hade mys, det var enda gången han fick ligga bredvid mig vill jag tillägga. Ägaren verkade vara jättelycklig.
Jag var på skolan 1 ½ timme tidigt för att jag tänkte att kanske kunde jag göra spanskaprovet och ha en lärorik eftermiddag istället, men icke. På det fick jag göra hörförståelsen i nationella i engelska. Det lär inte alls ha gått bra. Jag gjorde mitt bästa i alla fall.

Nu har jag städat halvt. Ska göra klart lite plugg, det lär ju ta sin tid. så vi får se om Älskling eller städslav som jag ska börja kalla honom, kommer hem tidigt och tar över. Muhaha!

Juni kom ju så snabbt! Jag ska börja köra om 1 vecka! Panik! Jag ska köra i 2 veckor, åka till Venedig 1 vecka, Gatufesten, köra 1 till vecka, men sen då?!?! Panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0