Hej 2008

Min nyårsafton var inte den bästa direkt. Var halvkrasslig i förkyldningen - igen. Jag är riktigt less på det. Så jag satt hemma med en magsjuk hund och lyssnade på lillasyster och hennes kompisar och låtsdes att jag inte fanns, skulle jag tagit mer plats vet jag en som skulle bli mer upprörd än vad hon redan var. Mamsen var ute och busade. Hon hade sagt att hon skulle hem rukt tolvslaget, blev snarare runt 2, jaja, inget nytt att hon inte håller tiderna. När hon kom hem blev det Singstar. Hade börjat försöka somna vid 1 men det blev snarare vid 4 jag somnade.

Nu är det 26 dagar kvar till min 18 årsdag.
Har börjat fundera kring en önskelista men den blev inte så lovande;
  • Digitalkamera
  • Soda Stream, men det är lite si och så, jag vet en lägenhetskamrat som skulle överanvända den.
  • One Tree Hill Säsong 2
  • Kent biljetter EonArena i Timrå/Sundsvall den 8e Mars
  • Personlig MakeUp på typ Makeupstore eller Face
  • Epilator
  • Locktång, rak 19mm ungefär
  • Presentkort körskola
Vad önskar man sig när man är såhär gammal egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0