Härliga 18

image1

Tårtan efter den underbara smörgåstårtan. Detta är den välkända favoriten av vit choklamousse med någon form av bärmousse inuti. Vaknade vid 10 bredvid pojkvännen. Kort därefter ringde blomsterbudet: Är du hemma vid kl 13? Så vaken var jag inte men lyckades kommunicera med dom om var de skulle lämnas osv. kl. 12.20 lämnade jag Svenstavik till buss. Som den här gången sket i min vilja så jag fick gå i snövädret från bussterminalen till järnvägen i Östersund. Men jag hann gott och väl. På tåget fick jag hundraelva samtal kändes det som, sms:ade med syster och amanda, ringde gjorde pappa, mormor o morfar, mamma, katta och Sandra (hon jag bor med). Fullt upp...

Robin var jätteglad som vanligt när de hämtade upp mig. Var vrålhungrig eftersom vi inte hade någon större frukost hemma men jag hade fått i mig lite degiga scones (ett nytt försök eftesom vi inte hade mjölk hemma). Sedan fick jag i mig 100 g mjölkchoklad till lunch.

Fick till största del pengar. Av syster och hennes kille fick jag duschgrejs (passionsfrukt) och en Hello Kitty-tröja. Blommorna från pappa var jättefina. Idag återstår besök från mormor o morfar och några bekanta till oss. Jag och farmor ska även ut på stan och hitta en ram till min vad som ska bli jättefina hästtavla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0