Bad day

Sandra stack till Åre igår morse så nu är det lugnt i lägenheten. Jag och Clara(hennes chihuahua) har det jättemysigt. Det var kallt imorse så jag tog den långa jackan som får mig att se tjock ut. Den är lite tunn, men den är lång så det funkar, dessutom vistas jag bara utomhus i 10 min varje gång jag går ut.
På morgonen var det engelska då vi tränade på uttal med mera, konstiga bokstäver. Jag blev bara frustrerad för man kommer aldrig att använda sig av det.

Just nu sitter jag på håltimme och ska träna till historiaprovet efter lunch. Ska även göra mitt lilla projektarbete om hälsa och matvanor i engelska. På min gymnasieskola finns det så kallade skidelever med übermycket energi, detta gör vårt gymnasium till ett dagis. Nu lägger jag inte alla problem på dom men...
Någon har pillat på ett modem så internet har någon form av sjukdom. Det är det mest irriterande i denna värld.

Vad ska jag göra ikväll? Ser lite stökigt ut i lägenheten så det blir väl dagens uppdrag.

Imorgon är det februari, då ska jag storhandla, jag har en ny budget och den måste ske precis den första!
Har en hel del planer imorgon. Skridskor på morgonen, spanska, rida, handla mat. Sedan måste jag tvinga pojkvän att komma och mysa. Annars tänker jag hämta hem en pizza och bara ha det skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0