Torsdag

Hade pluggat som en tok idag, bara för att jag trodde att det var prov. Men vi hade ingen lärare, så vi satt där i ungefär en timme, sedan gick vi hem. Jag blev klar med mina svenskauppgifter under eftermiddagen, så nu har jag bara läxor i samhällskunskap att göra. Känner mig jätteduktig. Men jag kommer behöva anstränga mig mer nu under slutet på höstterminen och även in på vårterminen. Allt känns tyngre då.

Det är jättemycket snö ute. Kallt och vitt. Det är mysigt när det är december. Men det är svårt att ta sig utanför dörren tycker jag. Jag har önskat att åka in till Östersund imorgon för att titta på julklappar, men det kanske blir på lördag istället. Det pirrar i kroppen. Vet inte riktigt varför. Något jag tycker är extra roligt kanske :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0