Kallt, vitt och jävligt

Jag har just avslutat min kopp choklad som jag fick av pappsen i helgen. Det är en sorts klubba av choklad som man ska lägga i en kopp med varm mjölk, lite coolt faktiskt. Den var jättegod! Lite starkare än choklad brukar vara och det smakade lite mer kaffe - tur att jag gillar det :-) Under tiden passade morfar på att ringa och fråga om min önskelista och även uppdatera hur det går för Turbo. Turbo verkar gå bra, nu ska han bara få en ny vindruta och besiktigas, sen är det bara mitt körkort som fattas. Har ni sett turbo? Här är han i alla fall:



Idag kom jag upp som jag skulle. Hade samhällskunskap med en liten föreläsning med en gubbe från kommunen.
Det var en hel del jämtska enligt min mening, men de andra tyckte att jag överdrev :-P
Sedan skrev vi jätteroliga motioner. Detta har vi redan gjort en gång :-S
Efter lunch hade jag mentorssamtal. Jag fick mycket beröm, det är bara ridningen jag måste kämpa på med.
Jag tycker bara att allt känns trögare just nu. Jag vill helst bara ge upp, men så kommer det inte bli.
På eftermiddagen läste jag spanska. Jag höll på att somn några gånger och var totalt slut. Jag kände mig hur duktig som helst när jag kom hem och tog itu med vårat diskberg. Sedan såg jag ett superbra avsnitt av One Tree Hill och däckade på soffan. Och här är jag nu. Ska kanske bli klar med lite plugg innan jag ska se på Desperate housewives och dricka glögg med flickorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0