Jullov!

Jag var uppe sju (har sovit i ca 6 timmar) och var inne i stan kl 8 på körlektion. Körläraren sa att det var drygt 10 lektioner kvar... Frågan är hur jag ska få ihop det med dagarna...
Efter det gick jag mina 2 kilometer tillbaka hem. Däckade på soffan ett tag. Finna ju betydligt fler kanaler här än hemma i Svensta, I'm a nerd. In i duschen, ut till Birsta och åka och springa runt i några timmar. Sedan ut till mormor och morfar och byta julklappar. Mormor fyller också år imorgon. Till Birsta igen. Suck. Hemma packar vi in allt. Sedan kör jag till Ica Nacksta. Vi fick tag i de goda chipsen!
Här sitter jag äntligen och knaprar och dricker chai-te (något jag inte brukar göra).

Saknar också Tobbe jätte jätte mycket.
Det kändes i hjärtat redan när jag insåg att jag nog kommer vara utan honom i 3 veckor.
Det är nästan så att jag kan skicka en taxi för att hämta han och de små...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0