Huvudvärk

Börjar med att säga: J A G   H A T A R   T V Ä T T M A S K I N E R ! ! !  Jag tog inte med mig några kläder som helst med mig hit och pojken min har tydligen inte tvättat så värst så... Samlar ihop en stor hög och går in och börjar proppa, men inte så våldsamt mycket. När jag stängt luckan så börjar en konstig kod att blinka. Jag trycker på några knappar, inget händer. Det går inte heller att öppna luckan igen.

Förbannad går jag in igen och gnäller som en unge. Samtidigt ringer farmor och önskar mig gott nytt år. Vi ska också bestämma oss för vad vi ska dricka ikväll. Det vinet jag ville ha var det nu bara 2 ex kvar av (40 igår).
Emily tillägger åsikter: Varför, åh varför, känns det som att jag tänker smartare än alla andra. Dom ska alltid göra saker i sista sekund. Handlar dom en vecka tidigt så är det stor chans att det tar slut innan det ska användas. När det är nyår och andra "högtider" så kommer allt folk samtidigt typ dagen innan, så man borde tänka lite före. Det är bara så, det är inte min regel, det är bara så!

Tillbaka till tvättmaskinen. Hittade journumret på internet (tack!!!) men nu ringer jour-gubben och säger att han kanske inte hinner med mig. Ska jag gå troslös nu menar ni?! Får handtvätta mitt enda exemplar innan jag går och lägger mig, tills dom hinner med den förbannade tvättmaskinen som ingen här i svenstavik egentligen vet hur man hanterar!!!

Eh... Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0