Förkyld

Igår hade vi ganska kul i stallet. Vi tränade till vår julshow, som är på söndag och fredag. Vi gjorde också prov, kändes sisådär. Jag hade med mig kladdkakan sen den gigantiska flygningen. På eftermiddagen hoppade vi lite, kul!

Under natten har det svidit i min hals. Jag blir lite panikslagen, inget gör det bättre så jag kan bara ligga ner och inte göra någonting. Mamma smsade stax efter jag gått upp. Syrran hade fått bihålsinflammation, hon själv var förkyld och hunden hade magsjuka. Deras dator hade återuppstått i alla fall.

Så den här dagen har jag tittat på tv-serien Dexter. Inte något att jubla över direkt. Tur att Tobbe är hemma och tar hand om mig i alla fall. Att han kanske blir smittad är en annan femma... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0