Emily grubblar

Jag har verkligen försökt att få saker gjorda idag. Det som är helt klart är disken och en maskin tvätt. Jag har gjort/gått igenom några arbetsblad i hästkunskap, men behöver göra betydligt mer. Jag är helt slut. Jag känner mig inte motiverad till någonting. Samvetet står och hoppar på mitt huvud och skriker åt mig. Det känns som att när jag ska gå utanför dörren så ska folk skälla ut mig för att jag borde göra bättre. Jag är mesig nog att vilja hoppa ur allt, eller inte vara där helt enkelt, istället för att vara där och kämpa litegrann, kritik är ju inte så farlig, dessutom är jag fri att tycka och säga vad jag vill. (observera att det bara är en tanke, inget jag hoppt ur än).
Men jag känner inte för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0