Dagens

Idag tog jag sovmorgon. Tobbe frågade om jag blivit störd inatt. Han hade inte kunnat sova, sa han hade varit upp ett antal gånger. Men när jag väl somnar så är det svårt att väcka mig.
Jag gjorde mig i ordning och gick till skolan en sväng. Jag lånade boken Jenny skriven av Jonas Gardell. Lämnade in 2 böcker. Skrev ut ledighetsansökan (i sista sekund) och kvitto på mina sjukresor när jag hade bruten arm, jag vet, bara 2 månader senare. Självklart hade jag varken penna eller skåpnycklar så jag kunde inte springa runt med min ledighetsansökan.
Nu har jag en hel del kvar att göra. Tvätta, packa, plugga... Har säkert glömt något... Åker nog hem sent på torsdag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0