Onsdag? Redan?

150 sidor om dagen är jag lååångt ifrån. Men hoppet är fortfarande kvar! Det känns verkligen inte som att jag har något annat liv just nu, mer än övertidsstudier. Har hittat det ultimata störande momentet: min kära mor har hakat upp sig på sången Julen är här...! Inte populärt! Jag hatarogillar julvisor. Jag vet inte vad det är, men den här julen tycker jag inte om. Antar att det är all omställning jag är/varit med om... Låt det gå fort! Fort här, fort över.
Idag har jag hunnit med att hämta K ute i skogen och köra henne till tåget. Hur ska detta gå när hon lämnat mig? Hehe ;) Denna kväll har jag även suttit barnvakt och spelat alfapet hos grannen. Mamma erbjöd en kille att gå på bio med mig. Hångel ingår. Sa hon också. Hmm... jag är ett objekt som hon bara kan lova ut hursomhelst.
Jag har hittat en sak att sätta upp på önskelistan: nyårsdejt i V-dalen. Det kan bli spännande det här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0