Here I am

Hallå, här är jag! Hmm... Vad har jag att berätta om då? På dagarna sitter jag och pluggar som bara den, denna vecka 150 sidor om dan, inget jag själv väljer! Tänkte bara säga det ;) I helgen var jag ut på äventyr. Vad jag lärt mig av det: Jag ska inte ta med en hel vinflaska på en fest! ;D Hahaha! Andra gången jag säger det även...
Var på partylite-visning i veckan som var. Love it! 200 kronor fattigare... Och ja, fick en kärleksförklaring på sms. Stackars pojke... Inte lätt nu när folk vet att jag är ute på marknaden... Fast inte så länge till ;)
Jag har även anmält intresse på en lägenhet i skönsmon! Lär inte få den, men endå :) Nu är det dags att hitta eget! Så är det, nu vet ni att jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0