Emilys dagbok

För några dagar sedan kom jag och K in på varför alla ser på Paradise Hotel. Min åsikt: Töntigt. Tråkigt. Har inte ens sett på det. Dömer ut de som ser det. Vad kan vara orsak till att se det: wannabes. tråkigt liv. hjärna ur fuktion. de som gör som "alla andra". Ja, det var min top 4 iaf. Sedan funderade jag på vad jag skulle göra om jag fick göra tv. Jag skämtade om Emilys dagbok. Man får se mig i vardagslivet, halft död med huvudet i böckerna... Eller nej, de mer roliga sakerna. Som när alla patetiska pojkar raggar på mig. Och när jag snällt försöker säga nej. Även när jag sitter och funderar kring livets mening, om varför det finns ganska många idioter, om killar kan tänka med hjärnan, och annat konstigt/roligt/underhållande? Att vara med när jag kör bil kan också vara roligt. När jag skämtar om roliga saker till min mamma. När jag druckit liiiite för mycket! etc. Några fler förslag? Förrutom när jag är i duschen...

När det gäller pojkar. Jag tänkte på dom som blir stoppade i kompisfacket som jag ofta möter. Dom som näst intill älskar mig efter 2a gången vi mötts. Jag tycker synd om sådana. Sen tycker jag synd om mig själv och ser mig som hon som dom-som-blir-stoppade-i-kompisfacket alltid tror kan bli deras potentiella fru efter de mött henne 2 gånger. Ungefär. Jag kan inte ha det lätt jag...

Kommentarer
Postat av: Melina

Jag tog en bild och sen fixade jag de lite ;)

2009-12-20 @ 21:40:02
URL: http://mylifeasmeliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0